Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER - 2015

Garantie: Ja
1944 Km
Matblauw
triumph - scrambler
triumph - scrambler
triumph - scrambler
triumph - scrambler
triumph - scrambler
triumph - scrambler
triumph - scrambler
triumph - scrambler
triumph - scrambler
triumph - scrambler
triumph - scrambler
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Unieke Triumph Scrambler (2015) – Één Eigenaar & Volledig Custom!

 

Droom je van een motor met een ongeëvenaard karakter en een sublieme sound? Bij Motorcentrum Deventer hebben we een absolute parel binnengekregen: een prachtige mat blauwe Triumph Scrambler uit 2015 met een ongelofelijk lage kilometerstand van slechts 1.944 km! Deze motor is een zeldzaamheid en is bovendien afkomstig van de eerste eigenaar.

Wat deze Scrambler echt bijzonder maakt, is de complete Arrow uitlaat van voor tot achter. Dit niet alleen voor een waanzinnig geluid dat perfect past bij het rauwe karakter van de Scrambler, maar het geeft de motor ook een nog exclusievere look. De matte blauwe kleur gecombineerd met de scrambler-styling zorgt voor een tijdloze uitstraling die de hoofden doet draaien.

De krachtige parallel-twin motor van Triumph levert een heerlijk koppel en de klassieke uitstraling maakt hem zowel een genot om naar te kijken als om op te rijden. Of je nu door de stad cruiset, landwegen verkent of een off-road avontuur aangaat, deze Scrambler doet het met flair en onderscheid.

inruil en finaciering mogelijk
Motor staat in vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion