Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 - 2024

Garantie: Ja
7335 Km
RED HOPPER
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Met resterende fabrieksgarantie. Ingeruild van de eerste eigenaar. Het betreft een BTW-motorfiets.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Goedhart Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij Goedhart Motoren is voorzien van minimaal 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen. Naast alle occasions heeft Goedhart Motoren ook altijd meer dan 200 nieuwe motoren op voorraad.
Informeer bij onze verkoopafdeling naar de beschikbaarheid.

Goedhart Motoren is officieel dealer van: Aprilia, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Vespa, Yamaha en Piaggio.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion