Nieuwsbrief:

TRIUMPH  THRUXTON 1200 - 2019

Garantie: Ja
5840 Km
ROOD
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
triumph - thruxton-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Met 12 maanden garantie. Nieuw geleverd en onderhouden door Goedhart Motoren. Ingeruild van de eerste eigenaar.


De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Goedhart Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij Goedhart Motoren is voorzien van minimaal 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen. Naast alle occasions heeft Goedhart Motoren ook altijd meer dan 200 nieuwe motoren op voorraad.
Informeer bij onze verkoopafdeling naar de beschikbaarheid.

Goedhart Motoren is officieel dealer van: Aprilia, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Vespa, Yamaha en Piaggio.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion