Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 - 2007

Garantie: Ja
71834 Km
Blauw metallic
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DezeTriumph Tiger 1050 is een alleskunner. Toeren met zijn tweetjes. Rennen over bochtige dijken en braaf tussen de files doorsukkelen naar het werk. Een allrounder met flair, karakter stijl, dynamiek, een milde macho en een dynamische sparring partner op het bochtigste asfalt. Comfortabel genoeg voor lange trips en functioneel genoeg voor woon werk verkeer. Deze motor is voorzien van handkappen, en een onderspoiler. We leveren deze motor All-In af met een afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
 
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
In hoogte verstelbare ruit, Middenbok, Onderspoiler, Originele uitlaat, Stuurdempers, Verhoogde ruit, Windscherm, We leveren deze motor All-In af met een afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion