Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 SE - 2007

Garantie: Ja
89373 Km
Blauw
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
triumph - tiger-1050-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Triumph tiger 1050 uit 2007 met 89.300km.(Meer foto's volgen)

Origineel Nederlands geleverde motor (dus geen import) afkomstig van de 3e eigenaar, welke er 8 jaar/50d km plezier van heeft gehad. Duidelijk een motor waar goed op is gepast, verkeerd in een keurige staat op 1 beschadiging na. Absoluut geen buitenslaper of pekel motor geweest.

Voorzien van:
- GPR sportdemper (wordt met originele demper geleverd)
- 3 delige originele Triumph kofferset ruim en makkelijk afneembaar
- Handvat verwarming
- Hyperpro vering (aangepaste veer voor optimaal comfort)
- Handkappen
- Middenbok

Boekjes en 2 sleutels erbij, Onderhoudshistorie vanaf 2017 gedocumenteerd. Motorolie+filter is 1600km geleden vervangen. Staat op banden met veel profiel en krijgt voor de verkoop nieuwe remblokken achter, accu en nieuwe remvloeistof. Klaar voor het seizoen!

Veelzijdige motor, uitermate geschikt voor zowel rustig touren als sportiever rijden. Met koffers ruimte voor flink wat bagage, indien gewenst pak je de koffers er zo af en hebt een hele andere look.

Rijklaar meeneemprijs: €4999,-
Tegen prijsmindering: zonder top/zijkoffers
Tegen meerprijs: GPR sportdemper
Tegen meerprijs: Puig windscherm 

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

- Motoren voor elk budget
Aandacht voor detail
Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion