Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 GT PRO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CARNIVAL RED
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Onze Demo is nu beschikbaar voor
proefritten! De Triumph Tiger 1200 GT
PRO is de ultieme adventure
motorfiets voor op en naast de weg.
De Tiger 1200 is uitgerust met het
volledig nieuwe en oersterke 1160cc
T-Plane driecilinder motorblok welke
150 PK en 130 Nm aan koppel levert.
Dit motorblok levert over het hele
toerenbereik een immens hoog koppel,
zakt niet in en is van onderuit
perfect te doseren. De aandrijving
wordt via een cardan verzorgd. De GT
Pro uitvoering heeft een zeer
uitgebreid optiepakket standaard aan
boord en dat bestaat o.a. uit
geoptimaliseerde bochten-ABS en TCS,
cruise control,
versnellingsindicator, diverse
rijmodi, 7" full-colour TFT scherm,
Full-LED verlichting incl DRL en
mistlampen, verlichte schakelaars,
Bluetooth Connectivity system,
Quickshifter, volledig elektronisch
instelbare en afgeregelde voor- en
achtervering met 20 cm veerwegen,
Brembo Stylema remmerij, verwarmde
handgrepen, middenbok, handkappen en
een verstelbare ruit. De motor heeft
een rijklaargewicht van slechts 245
Kg, dit is inclusief volle 20 liter
benzinetank. Elke nieuwe Triumph
wordt geleverd inclusief 2 jaar
fabrieksgarantie. Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse koffersets en
bagagesystemen, zadelverwarming voor
en achter, bandenspanning sensoren,
valbeugels, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel ons voor een proefrit
en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion