Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 GT PRO - 2022

Garantie: Ja
26910 Km
Blauw metallic
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
triumph - tiger-1200-gt-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Tiger is nog niet in onze beautyfarm geweest, maar is al wel heel mooi : Tiger 1200 GT Pro ! Mooie frisse kleurstelling en - natuurlijk - super compleet ! ABS, Traction control,  semi-actieve vering, LED verlichting, valbeugel, LED mistlampen, TFT scherm, keyless contact, 5 rijmodi, carterbeschermer, verwarmbare handvatten, middenbok, SW Motech handkappen, comfort windscherm en een 3 delige kofferset !
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 3 delige kofferset, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Bochten ABS, Boordcomputer, Cardan, Carterbeschermer, Cruise control, Elektrisch instelbare vering, Handkappen, In hoogte verstelbaar zadel, Keyless Ride, LED koplamp, LED mistlampen, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Middenbok, Nederlands geleverde motorfiets, Originele uitlaat, Riding modes, TFT scherm, Traction control, Valbeugel, Verstelbare rem- en koppelingshendel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion