Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XC - 2011

Garantie: Ja
41800 Km
Zwart
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
41800km gelopen. Mooie Triumph Tiger 800XC.
Zeer goede staat.
Boekjes en facturen erbij.
Met originele topkoffertas.
Snavel zit er ook bij.
Arrow uitlaat met db-killer.
Pas een beurt gehad.
Loopt en rijdt top.
Heerlijke reismachine.
Inruil mogelijk.
 
  • VOF NINEMOTORS.
    Kijk voor meer motorfietsen op de website.
    www.ninemotors.nl
    Open op afspraak, maar donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
    nimot@quicknet.nl
    Westerboekelweg 11H 
    1718MJ Hoogwoud
    0644728865
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ninemotors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion