Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPER 300 ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Nero Convinto
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
vespa - gts-super-300-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
GTS Super 300, Nu in de showroom

Onderscheid je van de massa, Vespa GTS Super, Nero Convinto

Wanneer je op het zadel van je Vespa GTS Super zit, wees dan voorbereid om de aandacht te trekken, waar je ook gaat. Dit is een Vespa ontworpen om je hart te veroveren op het eerste gezicht, en geen enkel detail is aan het toeval overgelaten.

Specificaties:
- 300cc injectie motor met 17,5 kw (24PK)
- rijden met A2 rijbewijs
- Zuinig in gebruik, 1:30 (fabrieksopgave)
- Schijfremmen voor en achter incl. ABS en ASR
- Staat voor u klaar in de Winkel
-  Kleur: Nero Convinto
- nieuw analoge-LCD-dashboard
- Fantastische en stijlvolle Motorscooter voor elke rit!
- Inclusief 2 jaar fabrieksgarantie!

  • incl. Afleveringskosten en 2 jaar garantie !!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2024 Motoroccasion