Nieuwsbrief:

VESPA  SPRINT 125 S - 2023

Garantie: Ja
2750 Km
Bruin
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
vespa - sprint-125-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Unieke Vespa Sprint Motorscooter
Deze motorscooter is voledig aangepast en afkomstig van 1e eigenaar
Nieuwprijs van ruim €10.000
Bouwjaar 04-2023
Km Stand 2750 (Volgende beurt bij 5000Km)
Motor in nieuwstaat
Met de volgende optie's
 

  • Compleet Custom gespoten
  • Malossi 180cc cilinder
  • Malossi Force master (instelbaar)
  • Bitubo Voorschokbreker
  • Akrapovic uitlaat
  • Custom velgen + Michelin banden
  • Custom zadel
  • Smoke Led verlichting
  • Sierbeugels rondom
  • Laag zwart windscherm
  • TFT kleurendisplay op Vespa MIA Systeem (Verbinden met telefoon App)

Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Inruil / Financiering mogelijk
 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren & Scooters
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
 






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion