Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 03 ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - mt-03-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

MT-03, de Hyped Naked motorfietsenvan Yamaha zijn gebouwd om je een gevoel van sensatie te geven. De in grote aantallen verkochte MT-modellen hebben met hun stoere uitstraling en indrukwekkende prestaties de harten gestolen van menig motorrijder in Europa. En dan is er de MT-03 die hoge specificaties biedt en duidelijk opvalt in het straatbeeld.

Geïnspireerd op de zwaardere Hyper Nakeds van Yamaha is de stoere uitstraling meer MT dan ooit. Zijn roofdierachtige kop met de twee priemende ogen, de goudkleurige upside-down voorvork en de breedgeschouderde brandstoftank onderstrepen de dynamische MT-look voor de ultieme 300!

Maar wat deze lichtgewicht Hyper Naked zo aantrekkelijk en populair maakt is het feit dat het MT-DNA er vanaf spat. Dit betekent dat elke rit een spannende en verslavende ervaring is. Erop uit willen trekken en overal heen rijden. Dit is een motor die graag bereden wordt. Yamaha MT-03 - Dark Lightning

- EURO5 motor
- Dubbele contourverlichting en LED koplamp
- Lichtgewicht diamantvormig frame
- Stoer MT-ontwerp
- Ø 37 mm upside-down voorvork
- Hightech LCD instrumentenpaneel
- LED knipperlichten
- Dynamisch 'Mass Forward' design met een laag zwaartepunt
- Ergonomische en wendbare zitpositie
- Hoogwaardige look en authentiek MT-gevoel
- Lange swingarm met optimale schokbrekerconfiguratie

Met hun 'massa voorwaartse' ontwerp, wendbare besturing en indrukwekkende koppelrijke prestatie laten de Hyper Naked modellen van Yamaha je er agressief uitzien en zorgen voor een spannende rit. Met een krachtig ontwerp en een prestatiegerichte tweecilinder, combineert de MT-03 de status van een grote motorfiets met lichtgewicht veelzijdigheid.

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion