Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 03 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 36 md+24 md beperkt

Ontdek de perfecte combinatie van kracht, wendbaarheid en stijl met de splinternieuwe Yamaha MT-03 uit modeljaar 2025. Deze naked bike is volledig nieuw en heeft nog geen kilometer gereden. Ideaal voor de rijder die op zoek is naar een sportieve motor met een stoer design en moderne technologie.

De MT-03 is uitgerust met een pittige 321cc tweecilinder motor, LED-verlichting, een strak LCD-display en een agressieve streetfighter-look. Dankzij het lichte frame en de comfortabele rijpositie is deze motor perfect geschikt voor zowel de beginnende als de ervaren motorrijder.

Belangrijke kenmerken:
– Modeljaar 2025
– 0 kilometer op de teller
– Krachtige en soepele 321cc motor
– LED-koplamp en -achterlicht
– Sportieve vering en ergonomisch stuurgedrag
– Klaar voor het nieuwe motorseizoen

Ben jij klaar voor de Dark Side of Japan? Grijp je kans en wees de eerste eigenaar van deze indrukwekkende machine.

Neem contact op voor meer informatie of een bezichtiging. Beschikbaar zolang de voorraad strekt.

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion