Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
We werken voor verkoop uitsluitend op afspraak voor bezichtiging Bodelier Custom Build is motorbeleving. Uw adres voor Top Occasions, een nieuwe motorfiets, scooters, service & onderhoud, accessoires.
Advertentieprijs = excl. onderhoudsbeurt en garantie
kosten.
Soms zijn internetprijzen afwijkend ivm geen inruil mogelijk.
Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk inruil alle merken/types mogelijk. Voor meer info bel: 06-51 63 19 04 .
Voor afspraak altijd bellen !!!.om teleurstelling te voorkomen.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/2016/Yamaha/MT07.jpg) |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 80.0|68.6 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8|55.0|9.000 |
Max. koppel | 68.0|6.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.400 |
Lengte | 2.085 |
Breedte | 745 |
Hoogte | 1.090 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 182 |
Leverbare kleuren | Night Fluo, Race Blum, Lava Red, Matt Grey |
Beschrijving | De MT-07 is een motorfiets die ontworpen is om plezier te hebben, en bovendien betaalbaar is. Bijna alles aan deze veelzijdige motorfiets - zijn hoge koppel, wendbare chassis en uiterst lage brandstofverbruik - maken hem onweerstaanbaar voor zowel nieuwe als ervaren motorrijders.
De 689cc parallel-twin profiteert van onze speciale crossplane-filosofie, waarmee een lineair koppel kan worden gegenereerd voor een indrukwekkende acceleratie. En de MT-07 is bovendien uitgevoerd met een compact en lichtgewicht chassis voor verbluffende wendbaarheid en moeiteloze besturing |
Loek Bodelier is al meer dan 30 jaar betrokken bij motoren. Na zijn race carrière heeft hij zich toegelegd op de handel in motoren. Zijn passie is dan ook motoren en motoren, de motoren die worden zijn dan ook door hem gecontroleerd en verkoop gereed gemaakt.
Wij heten u dan ook van harte welkom in de motorzaak voor een persoonlijk advies voor u als motorliefhebber. Wij staan u bij, bij het adviseren van de juiste aankoop van uw motoren. Verder staan we klaar voor onderhoud en of reparatie .
![](/icon-location.png) | Udenhout, Noord-Brabant |
![](/icon-tel.png) | 06-51631904 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken