Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2019

Garantie: Ja
23750 Km
Zwart grijs blauw
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

YAMAHA MT-09 SP – Pure prestaties met premium afwerking

De Yamaha MT-09 SP uit 2019 is een high-performance naked bike met sportieve looks en topcomponenten. De SP-uitvoering onderscheidt zich met volledig instelbare Öhlins-achtervering, een speciale kleurstelling en hoogwaardige afwerking. Aangedreven door een krachtige 847cc driecilinder motor biedt deze motorfiets indrukwekkende acceleratie en wendbaarheid, ideaal voor sportieve rijders.

Met 23.750 km op de teller is deze MT-09 SP goed onderhouden en klaar voor vele nieuwe kilometers. Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar. De combinatie van technologie, rijcomfort en looks maken dit een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een unieke, veelzijdige motor.

  • Bouwjaar: 2019

  • Tellerstand: 23.750 km

  • Kleur: Zwart met SP-accenten

  • 847cc driecilinder motor

  • Öhlins achtervering en KYB voorvork

  • Quickshifter, assist/slipper clutch, ride modes

  • Sportieve en premium uitstraling

Prijs op aanvraag

Garantie inbegrepen. Inruil mogelijk en financiering bespreekbaar.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je deze motor in het echt bekijken? Neem contact met ons op om de beschikbaarheid te controleren.

Proefrit maken? Bel of mail ons om een afspraak te plannen en ontdek de prestaties van de Yamaha MT-09 SP!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "GoldWing" betekent: De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare,comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en is de meest luxueuze toerfiets die te koop is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion