Nieuwsbrief:

YAMAHA  R9 - 2025

Garantie: Ja
1078 Km
TECH BLACK
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
yamaha - r9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Nu in de showroom bij MotoPort Veldhoven! De Yamaha R9 bouwjaar 2025!

De R9 maakt gebruik van bewezen technologie uit de racerij en combineert die met het veelgeprezen driecilinder motorplatform dat de afgelopen tien jaar een revolutie bij het merk Yamaha teweeg heeft gebracht . De combinatie van deze befaamde krachtbron met een hoog koppel en Yamaha's befaamde stuurgedrag met precisie in races zorgt voor een perfect uitgebalanceerd Supersport-model dat zijn status als vlaggenschip van de R-serie waardig is.

Met behoud van veel van de op de MotoGP geïnspireerde ontwerpkenmerken die synoniem zijn geworden met de Supersport-modellen van Yamaha, vertegenwoordigt de R9 de progressie die wordt verwacht van een nieuwe generatie, terwijl de vering op R1-niveau en de Brembo-remmen aan de voorkant het niveau van precisie, wegligging en wendbaarheid bieden waar de Supersport-serie van Yamaha bekend om staat.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion