Nieuwsbrief:

YAMAHA  TDM 850 - 1995

Garantie: Ja
61442 Km
Groen
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
yamaha - tdm-850
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha TDM 850, heerlijk rijdende vtwin 2cilinder, heel soepel rijgedrag en veel koppel voor maximaal rijplezier. Geschikt voor woonwerk/tour/reizen etc!
Hele makkelijk rijdende motorfiets dankzij het heerlijke koppel onder in.

Tellerstand: slechts 61 duizend km. 
Onderhouds documentatie aanwezig van de afgelopen jaren.

Motorfiets is keurig onderhouden staatopstapklaar. Voorzien van MRA donkere varioruit.

Motor start direct, rijd perfect en loopt als een zonnetje. Ook alle elektra en verlichting is werkend.

Kortom deze mooie en betrouwbare TDM vtwin staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs zo mee voor €950.- Incl gratis 1 maand verzekering ( dekking naar keuze).
Inruil geen probleem.

 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion