Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 RALLY EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SKY BLUE
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

Maak kennis met de Ténéré 700 Rally – een krachtige Adventure-motorfiets, ontworpen voor maximale prestaties in off-road omstandigheden en geïnspireerd door Yamaha’s rijke rally-historie. Deze motor is uitgerust met geavanceerde rally-technologie, zoals een volledig instelbare KYB-voorvork met lange veerweg, versterkte buizen, en een stevige 4 mm aluminium carterbeschermplaat. Lichtgewicht titanium voetsteunen en slank kuipwerk dragen bij aan de wendbaarheid, terwijl het unieke kleurenschema – met goudkleurige wielen en het iconische Yamaha speedblock-ontwerp – een eerbetoon is aan Yamaha’s legendarische woestijnracers.



Met een verhoogde zadelhoogte van 910 mm biedt de Ténéré 700 Rally een nieuw, comfortabel zadel, een herontworpen brandstoftank, en een aangepast koppelingsdeksel voor optimale off-road flexibiliteit. Het innovatieve 6,3” TFT-dashboard, ontworpen in ‘Raid’ lay-out, toont enkel de essentiële informatie en is geïnspireerd op een rally roadbook – perfect voor een gepersonaliseerde rijervaring die aanpasbaar is aan elke uitdaging.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion