Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 WORLD RAID - 2022

Garantie: Nee
6312 Km
Blauw
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha Ténéré 700 World Raid

Yamaha bracht voor het eerst haar Ténéré op de markt in 1983.
Déze Ténéré 700 World Raid is echter nog heel erg vers, van bouwjaar 2022 met een schamele 6.312 originele kilometers op de teller. Direct van de eerste eigenaar, nog niet gebuikt  voor offroad werk en goed onderhouden. Klaar voor reizen, ver of dichterbij, Afrika of TET of wat jij er maar mee wilt doen. Deze alleskunner tovert continue een smile op je gezicht – Adventure to the max!!

De Ténéré van Yamaha heeft haar roots in de Paris-Dakar ralley. Zo extreem zullen de meeste Adventure bikes niet worden gebruikt maar deze World Raid versie heeft wel alles in zich om een dergelijk avontuur op te pakken. Het heerlijk koppelrijke 690cc (2-cilinder in lijn) CP2 blok heeft voor deze motor alles in huis om zowel op- als naast de weg het rijden tot een ware lust te maken. Op onverhard wordt stevig staan gemakkelijk door ideaal geplaatste voetsteunen en stuur, waardoor je de motor optimaal tussen je knieën kunt dirigeren daar waar je naartoe wilt. Een extra grote tank (23 liter, verdeeld over 2 tanks) geeft je een mogelijke actieradius van zo’n 500km. Deze World Raid versie beschikt over lekker lange veerwegen met volledig instelbare Kayaba vering! Aanpasbaar en uitschakelbaar ABS en een instelbare stuurdemper bieden voordelen voor met name off-road gebruik.

Een goed in het oog liggend TomTom navigatiesysteem, handvatverwarming en een stevige aluminium topkoffer (Givi) maken het reisverhaal compleet.
Lekkere weggetjes op je thuiscircuit of reizen tot in de verste uithoeken van de wereld. It’s up to you.

Maximum vermogen 73 Pk {54 Kw} @ 9000 rpm
Maximum koppel 68 Nm @ 6500 rpm

Kilometers: 6.312
Bouwjaar: 2022
Kleur: Icon Blue

Deze Yamaha wordt geleverd inclusief afleverbeurt! Bezorgen op locatie is mogelijk, neem hiervoor telefonisch contact met ons op.

Wil je deze motor toch graag nog verder customizen? Ook dit doen wij graag en er zijn in overleg veel mogelijkheden! Bij aanschaf van een motor doen wij dit extra scherp geprijsd, Win Win dus!

Enthousiast geworden van deze prachtige Ténéré World Raid maar zijn de financiën nog niet toereikend? Geen probleem! Want bij ons kun je vrijblijvend een financiering aanvragen via NUmotorrijden.nl. Motorrijden wil je tenslotte NU en NIET pas morgen! Neem hiervoor contact met ons op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.

Heb je nog vragen, of wil je de motor graag bij ons in Aldeboarn, Friesland komen bezichtigen? Neem dan contact met ons op, wij zijn ter aller tijden telefonisch of via Whatsapp bereikbaar via de onderstaande telefoonnummers:

Job Veenstra
06-19683808

Ferdinand Veenstra
06-83333430




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Veenstra Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion