Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX IRON MAX ABS - 2016

Garantie: Ja
15013 Km
GREY/BLACK
yamaha - tmax-iron-max-abs
yamaha - tmax-iron-max-abs
yamaha - tmax-iron-max-abs
yamaha - tmax-iron-max-abs
yamaha - tmax-iron-max-abs
yamaha - tmax-iron-max-abs
yamaha - tmax-iron-max-abs
yamaha - tmax-iron-max-abs
yamaha - tmax-iron-max-abs
yamaha - tmax-iron-max-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016
Garantie: div. opties mogelijk

Deze Yamaha T-Max Iron Max is nu te bezichtigen bij officieel Yamaha dealer, Moto Hippo! Rechstreeks van de eerste eigenaar, deze Yamaha TMAX Iron Max. Door ons onderhouden en in zeer nette staat.

Al sinds de introductie is de Yamaha TMAX de meest toonaangevende motorscooter in zijn klasse. Met zijn aerodynamische kuipdelen, LED koplampen, upside-down voorvork en niet te vergeten het Smartkey startsysteem, legt deze TMAX de lat nog hoger.

Voor klanten die nog meer stijl en exclusiviteit willen, heeft Yamaha nu een gelimiteerde TMAX ontwikkeld die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Voor wie alleen genoegen neemt met het allerbeste is de ongeëvenaarde IRON MAX de juiste keuze.

De goudkleurige upside-down voorvork met bijpassende radiaal gemonteerde remklauwen, aluminium voetplaten, speciale emblemen én een speciaal gestikt zadel geven de IRON MAX net dat beetje extra uitstraling.

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor behoort ook tot de mogelijkheden. Naast alle occasions heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 nieuwe motoren op voorraad.

Naast deze motorfiets leveren wij ook:

- Een uitgebreide motor-kleding, helmen en accessoire collectie
- Motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met geschoolde monteurs
- Motorfiets verhuur van de meest recente modellen
- Diverse motorfinancierings mogelijkheden
- Via onze Moto Hippo motorpolis profiteer je van scherpe tarieven met grote voordelen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion