Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 ABS - 2015

27263 Km
Blauw
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

In keurig nette staat verkerende Yamaha Tracer 900 uit 2015

* Abs systeem

* Traction control

* Handvat verwarming

* Gear indicator

* 3 koffers incl rugsteun

* instelbare rijmodi

* 12-volt aansluiting

* Valbeugels

* Tidy tail

* Led knipperlichten

* Staat goed op de banden

* Comfort zadels

  • I.v.m. TT-Assen zijn wij 28 en 29 Juni gesloten

    INRUIL ACTIE MAAND.! 

    Ruilt u deze maand uw motor in? Dan krijgt u er bij van Vliet Motorsport deze maand 500 euro meer voor ongeacht de leeftijd en staat.! U zou toch gek zijn om ergens anders minder te accepteren.?!

    * Heeft u deze maand geen inruil? dan krijgt u keihard 300 euro korting op uw nieuwe occasion.!

    * Afstand een probleem? Tegen een schappelijke vergoeding wordt de motor thuis bezorgd.!

    * Zonder aanbetaling is reserveren niet mogelijk en op biedingen/prijs vragen wordt niet gereageerd


    ---------------------------------------------------------



    * Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
    Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken


    * Servicebeurt en 3 maanden garantie optioneel voor 350,-

    * Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling

    ---------------------------------------------------------
    Inruil:

    U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
    Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.


    Financiering:

    Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.


    Waar zijn wij gevestigd?

    Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
    Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!



    Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat

    Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!

    Altijd ruim 150 motoren op voorraad!


    Ruime openingstijden:

    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
    Zaterdag 09.00 - 16.00


     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vliet Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion