Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 ABS - 2018

19295 Km
Nimbus Grey
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In prachtstaat verkerende Yamaha Tracer 900 GT in de prachtige kleur Nimbus Grey!

De Yamaha is voorzien van:
  • ABS Syteem
  • 3 standen traction Control
  • 3 standen motorvermogen
  • Gear indicator
  • In hoogte verstelbaar ruitje
  • Handkappen
  • Middenbok standaard
  • Tankpads
  • In hoogte verstelbaar zadel
  • Voorveer instelbaar
  • 3 sleutels + codekaartje
  • Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig
De Yamaha Tracer 900 2018 is een veelzijdige sport-tourer die bekend staat om zijn dynamische prestaties en comfort, zowel op lange als korte ritten. Deze motorfiets is uitgerust met een krachtige 847cc driecilinder motor die zorgt voor een soepele en responsieve rijervaring.

De Yamaha wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €195,-
6 maanden garantie €395,-
12 maanden garantie €595,-

De Yamaha komt uit 2018 en heeft 19.295 km gereden. De motor verkeert in een zeer goede  staat!

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: MT 09 Tracer MT 07 MT 10 SP 03 Tracer 900 Tracer 700 A2 A 2 35 KW
Opties en Accessoires:
ABS Syteem
3 standen traction Control
3 standen motorvermogen
Gear indicator
In hoogte verstelbaar ruitje
Handkappen
Middenbok standaard
Tankpads
In hoogte verstelbaar zadel
Voorveer instelbaar
3 sleutels + codekaartje
Alle boekjes + volledige onderhoudshistorie aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion