Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 300 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GROEN
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
yamaha - tricity-300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: YAMAHA 2+3 JAAR.

Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki, Yamaha en Indian Motorcycle voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
  • Motostore, for bikes and more...





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motostore Barendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion