Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 TECH MAX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DARK MAGMA
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Continu variabele transmissie
Nieuw: Ja

Experience the MAX.
Voor nog meer windbescherming is de XMAX 300 Tech MAX+ uitgerust met een elektronisch verstelbaar windscherm dat 95 mm traploos verstelbaar is. Tegelijkertijd zorgen de voorspoiler en de opnieuw ontworpen behuizing van het voorste knipperlicht er voor dat het effect van windvlagen wordt verminderd. Samen met het verstelbare stuur en de ruime treeplanken is het voor XMAX 300 Tech MAX+ rijders gemakkelijk om de ideale afstelling te vinden.

Het dashboard in de nieuwe stijl heeft een goed afleesbaar 4,2 inch TFT-kleurenscherm naast een 2,8 inch LCD-scherm. Volledige connectiviteit geeft je toegang tot gratis Garmin navigatie* via je smartphone, maar ook tot oproepen, berichten, muziek en meer. En met tractiecontrole, ABS en een nieuw Emergency Stop Signal (ESS) is de XMAX 300 Tech MAX+ volledig uitgerust voor elke rit! (* De navigatie-app is in sommige landen niet beschikbaar. Informatie over snelheidsbeperkingen, verkeer, enz. wordt in sommige landen en regio's niet verstrekt. Het is ook mogelijk dat de gegevens over snelheidsbeperkingen niet tijdig worden bijgewerkt en dat de snelheidsbeperkingen veranderen naargelang het tijdstip, zoals in schoolzones of rond bouwplaatsen.)

= Bedrijfsinformatie =

Van de Kuinder Motoren staat voor:

* Meer dan 95 jaar ervaring met motoren.
* Exclusief Yamaha dealer voor midden Nederland.
* Snelle onderdelen levering.
* Onderhoud aan Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW, Triumph.
* Schadetaxatie en reparatie.
* Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
* Tot 24 maanden Bovag Garantie op onze occasions.
* 5 dagen per week geopend.
* vervangend vervoer bij onderhoud mogelijk.
* Al ruim 80 jaar Bovag dealer.

van de Kuinder Motoren
Verlengde Zuiderloswal 27
1216BW Hilversum
035-6214727
info@vandekuinder.nl

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, en tot wel 24 maanden Bovag* garantie en een technische controle van de motor.
Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.
Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van de Kuinder Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion