Nieuwsbrief:

YAMAHA  XP 500 T-MAX - 2008

Garantie: Ja
40000 Km
Donkerblauw
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XP 500 T-MAX (560 malossi) van bouwjaar 2008 

Zeer veel extra's t.w.v. €4000:
- Akrapovic racing line uitlaat, duurste versie (€1320) 
- Malossi MHR 560cc zuiger en cilinder (€863)
- Malossi MHR power transmissie (€343) 
- Malossi MHR koppelingsplaten (€122)
- Malossi MHR overrange set/belt, vario, torquedriver en halfpoulie (€705) 
- Malossi MHR luchtfilter en variofilter (€122)
- Dynojet powercommander 5 (€500) 
- Polini voorschijven (€244) 
- Originele Yamaha topkoffer in kleur (te zien op de laatste twee foto's) 
- Velgen in zwart gepoedercoat 

Afgesteld op de testbank bij de ruijter in Amsterdam: 45,9 pk op het achterwiel.
Niet te vergelijken met een standaard tmax. 

Let op: 
Prijs met standaard uitlaat: €5999
Prijs met akrapovic uitlaat: €6500 

! Zeer nette, zeer snelle en betrouwbare Yamaha Tmax 560cc ! 

 

  • Bereikbaar op mobiel nummer 06-11729083
  • Wij berekenen geen afleveringskosten dus absoluut geen verrassingen achteraf.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering !





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Alfamotors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion