Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 LEGACY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SPEEDBLOCK SILV
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 36 md+24 md beperkt

Ben je op zoek naar een gloednieuwe motor met karakter, een motor met stijl, een echte sport-heritage?!

Deze Yamaha XSR700 Legacy staat klaar voor zijn eerste eigenaar.

De XSR700 Legacy combineert het retro scrambler-design met moderne techniek. Licht, wendbaar en voorzien van het krachtige en beproefde 689cc CP2 motorblok. Ideaal voor dagelijks gebruik, ontspannen toertochten of je favoriete binnendoorwegen!



Kenmerken:


Klassieke scrambler-stijl motor met spaakwielen en hoog stuur


Comfortabele zithouding en licht rijgedrag
Moderne techniek verpakt in een tijdloos ontwerp

De XSR700 Legacy is geweldig om naar te kijken, en nog beter om mee te rijden! Het kloppend hart van deze charismatische moderne retro is het iconische Yamaha CP2-motorblok van 690 cc, dat ver boven zijn gewichtsklasse presteert voor een verbazingwekkende acceleratie. En de combinatie van een compact buizenchassis met soepele vering en de blokbanden zorgt voor een uitstekende wendbaarheid en wegligging op zowel asfalt als grindwegen.


RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion