Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 1300 A MIDNIGHT STAR - 2007

Garantie: Ja
31500 Km
Rood
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
yamaha - xvs-1300-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
###TE KOOP### 

Yamaha XVS1300 Midnight Star met +- 31500 KM 
De motor verkeerd in zeer nette staat bj 2007

De XVS is voorzien van mooie chroome valbeugels, en
Saddleman zijtassen
en een mooie chroome sissybar met bagagerek
chroom op de motor is in zeer goede staat.
Incl  3  sleutels  

De motor heeft een beurt gehad
Olie en oliefilter zijn nieuw
remblokken voor  nieuw
luchtfilter is zgan 
remolie ververst
Er ligt een  zeer  goede set banden op
Kortom het is een super nette motor met geen bijkomende kosten.
De tank is vol dus opstappen en rijden.
Dit alles voor de aantrekkelijke prijs van  €6785.- incl afleverbeurt en garantie

Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken EN beantwoord.
HEEFT U NA EEN DAG GEEN ANTWOORD ONTVANGEN KIJK DAN IN UW SPAM OF APP ME.
mvg 3D Motoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion