Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - yzf-r1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

R1, Vanaf het allereerste begin is de R1 compromisloos ontwikkeld en de pure en gerichte ontwerpfilosofie maakt deze high-tech Yamaha met race-DNA de meest opwindende supersport motorfiets van onze tijd.

Elk onderdeel van de geavanceerde technologie op de R1 is ontwikkeld vanuit de kennis die is opgedaan door Yamaha's betrokkenheid bij races op het hoogste niveau. De opmerkelijke 998 cc 4-cilinder EU5 crossplane-motor is een directe afstammeling van de M1, terwijl het aerodynamische kuipwerk rechtstreeks is ontleend aan de ontwikkelingen op het circuit.

Maar het is vooral de ongelooflijke hoeveelheid slimme elektronica die van de R1 zo'n bijzondere machine maakt. Van alles voorzien, van de ride-by-wire-gashendel tot het Launch Control Systeem (LCS), Engine Brake Management (EBM) en Brake Control (BC), plus nog veel meer. Dit is de ultieme Yamaha supersport die is ontworpen om de toon aan te geven op de weg én het circuit. Deze machine is verkrijgbaar in een sportief nieuw duo-tone Icon Blue met matblauw kleurenschema, evenals in de dynamische optie Yamaha Black.

- Aerodynamisch kuipwerk in M1-stijl
- Hoogefficiënt 998 cc EU5 motorblok
- Hoogwaardige afwerking met nieuwe duo-tone kleurstelling
- Ø 43 mm upside-down voorvork
- Brake Control (BC) systeem
- Engine Brake Management (EBM) systeem
- Nieuwe generatie LED koplampen en LED contourverlichting
- Ride-by-wire APSG gasklep
- Launch Control Systeem (LCS)
- Remblokken met hoge wrijvingsweerstand
- Bridgestone Battlax RS11 banden - 190 mm achterband
- TFT instrumentenpaneel met BC en EBM indicatoren

Zowat alles van de nieuwste R1 is terug te leiden naar het circuit, waar met Yamaha's racewinnende MotoGP®- en WorldSBK-motoren de geavanceerd technologie die je nu kunt zien en ervaren op je R1 uitvoerig is getest.

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion