Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2021, 1650 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
CFMOTO CFORCE 625 SL7
CFMOTO CFORCE 625 SL7
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 237 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2022, 1905 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2022, 3282 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2022, 141 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 5.099,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 4.590,- € 5.099,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 650 MT
CFMOTO 650 MT
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2022, 2277 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 8449 Km
CFMOTO 650 GT
CFMOTO 650 GT
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2022, 1131 Km
CFMOTO 650 GT
CFMOTO 650 GT
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 6.999,- € 7.499,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
CFMOTO 700 CL-X SPORT
CFMOTO 700 CL-X SPORT
€ 8.749,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2022, 16374 Km
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 11.799,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
CFMOTO 300 NK
CFMOTO 300 NK
€ 5.099,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
CFMOTO 650 MT
CFMOTO 650 MT
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2023, 1561 Km
CFMOTO 650 MT
CFMOTO 650 MT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2023, 2690 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion