Nieuwsbrief:

BNM Motoren

Alle motoren van BNM Motoren
33 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 8.750,- p/mnd klik hier
1989, 35902 Mls
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2020, 5055 Km
CFMOTO 700 MT ADVENTURE
CFMOTO 700 MT ADVENTURE
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 675 NK
CFMOTO 675 NK
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 125 NK
CFMOTO 125 NK
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KAWASAKI ER 6 N ABS
KAWASAKI ER 6 N ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2016, 18128 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 8.750,- p/mnd klik hier
1989, 35902 Mls
KTM 200 DUKE
KTM 200 DUKE
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2012, 32831 Km
CFMOTO 800 NK ADVANCED TC
CFMOTO 800 NK ADVANCED TC
€ 10.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA VTX 1800
HONDA VTX 1800
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2002, 40364 Mls
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 6.750,- p/mnd klik hier
1999, 54703 Km
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 19767 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1998, 24323 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2007, 38859 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2008, 20827 Km
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
APRILIA SR GT 200
APRILIA SR GT 200
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2024, 3847 Km
CFMOTO 800 MT-X
CFMOTO 800 MT-X
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion