Nieuwsbrief:

HONDA  VTX 1800 - 2002

Garantie: Nee
40364 Mls
ZWART
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
honda - vtx-1800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 191 km/u
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Honda VTX 1800


- Kenteken: MJ-PZ-19
- Merk: Honda
- Model: Chopper
- Tellerstand: 40364 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1795 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 71 kW / 97pk
- Ledig gewicht: 333 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Lederen zijtassen

Infotainment

- Navigatie Voorbereiding

Overige

- Bagagerek
- Sissybar


Super nette fiets!
nieuwe voorband

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Lederen zijtassen, Navigatie Voorbereiding, Sissybar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion