Nieuwsbrief:

Thalen Motortrading

Thalen Motor Trading is een motorzaak die gespecialiseerd is in de in- en verkoop van jong gebruikte motoren. 
Alle motoren van Thalen Motortrading
27 motoren gevonden
APRILIA RSV MILLE R
APRILIA RSV MILLE R
2005, 25000 Km
SUZUKI GSX-S 1000 GT
SUZUKI GSX-S 1000 GT
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2022, 17600 Km
KTM 690 SUPERMOTO R
KTM 690 SUPERMOTO R
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 11800 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2019, 41900 Km
YAMAHA FJR 1300 AS
YAMAHA FJR 1300 AS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 90900 Km
YAMAHA YZF R1M
YAMAHA YZF R1M
€ 24.500,- p/mnd klik hier
2020, 15800 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1991, 56057 Km
ZERO DSR 13.0
ZERO DSR 13.0
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 3000 Km
BMW R 1250 GS TRIPLE BLACK
BMW R 1250 GS TRIPLE BLACK
€ 22.500,- p/mnd klik hier
2023, 6500 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2016, 79900 Km
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2020, 28400 Km
BMW R 18 B
BMW R 18 B
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2021, 11100 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2021, 25100 Km
TRIUMPH LEGEND TT
TRIUMPH LEGEND TT
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2000, 26500 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER XR
TRIUMPH TIGER EXPLORER XR
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2017, 37000 Km
BMW F 900 GS ADVENTURE
BMW F 900 GS ADVENTURE
2024, 6500 Km
MV AGUSTA TURISMO VELOCE  LUSSO SCS
MV AGUSTA TURISMO VELOCE LUSSO SCS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2022, 9850 Km
APRILIA TUONO 1000 R
APRILIA TUONO 1000 R
2006, 36100 Km
HONDA CB 750 F2
HONDA CB 750 F2
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1978, 22500 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 48000 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geļnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geļntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion