Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2017, 33276 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 4.395,- p/mnd klik hier
2018, 29303 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2018, 25272 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2018, 16714 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, 34970 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2019, 61596 Km
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.445,- p/mnd klik hier
2019, 27567 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2019, 16089 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2019, 17095 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2019, 21337 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2020, 5385 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2020, 20500 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2020, 25883 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2021, 11276 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2021, 18047 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2022, 14604 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2022, 5462 Km
Merkdealer
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 6.390,- p/mnd klik hier
2022, 16374 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2022, 14600 Km
BENELLI TRK 502 X
BENELLI TRK 502 X
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2022, 3742 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BENELLI
© 2000 - 2025 Motoroccasion