Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2021

Garantie: Ja
5063 Km
DONKER ZWART
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: dec. 2019 - 2025
Koppel: 92 Nm
Afmetingen (LxBxH): 214 x 82 x 113 cm
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Aantal eigenaren: 1

Mooie F 900 R 1e eigenaar.
De wielen zijn zwart gemaakt met een sportdemper van MIVV en een smoke achterlicht.
Alle originele onderdelen zitten erbij.
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Active pakket, Adaptief demping systeem, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort-pakket, Connectivity, Dagrijverlichting, Dynamic-pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Keyless Ride, Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Metaalkleur, MSR Motorsleepmomentregeling, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, Verwarmbare handvaten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion