Nieuwsbrief:

Simako-BDM Elst

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Elst
76 motoren gevonden
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2023, 10583 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2024, 2946 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.450,- p/mnd klik hier
2019, 31274 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 27.750,- p/mnd klik hier
2023, 7224 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2018, 44004 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2022, 7912 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 7242 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2022, 8912 Km
Merkdealer
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2022, 11149 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 5063 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2023, 2517 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2020, 33094 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2020, 18991 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2019, 60902 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2022, 28588 Km
Merkdealer
BMW R 18 B
BMW R 18 B
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2022, 9071 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2018, 26991 Km
Merkdealer
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2023, 11919 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 32.950,- p/mnd klik hier
2024, 7638 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2022, 16762 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion