Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2019

Garantie: Ja
36668 Km
MARS RED METALLIC
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025
Koppel: 180 Nm
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 144 cm
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Aantal eigenaren: 2

Deze mooie K 1600 GT in Mars Red staat in onze showroom Elst.
De motor wordt geleverd met topkoffer.

Marge
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Audio Systeem, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Audio voorbereiding, Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth voorbereiding, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic Traction Control (DTC), Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Elektrisch windscherm, Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, Koffer set 3 delig, LED-verstraler, Metaalkleur, Middenstandaard, Radio software, Schakelassistent (quickshifter), Teleservices, Topkoffer, Topkofferdrager, Touring pakket, Uitrustingspakket, Veiligheidspakket, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Volle kuip, xenon koplampen, Zijkoffers, Zijkofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion