Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2022

Garantie: Ja
22400 Km
LIGHTWHITE UNI / RACING BLUE
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2011 - 2024
Koppel: 180 Nm
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 160 cm
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 05-05-2027

Deze GT staat in de showroom van Apeldoorn.

BTW motor.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth voorbereiding, BMW LED Verstralers, Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, MSR (motorsleepmomentregeling), Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Touringpakket, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm electronisch verstelbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion