Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2022

Garantie: Ja
43384 Km
OPTION 719 METEORIC
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025

Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 160 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 06-10-2027

Deze prachtige K 1600 GT staat in onze showroom Elst

Bomvolle GT, speciale Option 719 kleurstelling incl. topkoffer.

Van 1e eigenaar, nieuw geleverd en onderhouden.

Extra:
* fabrieksgarantie tot 07.10.2027
* 50.000 km inspectie inbegrepen
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth connectiviteit, Centrale vergrendeling, Comforttelefonie met uitgebreide smarthphone connectiviteit, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic Traction Control (DTC), Electrisch verstelbaar windscherm, Hill Start Control, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, LED-koplamp, LED-verstraler, LED Achterlicht, MSR Motorsleepmomentregeling, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Speciale kleurstelling, TFT Connectivity Display, Topkoffer, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion