Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2024

Garantie: Nee
5 Km
RACING BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelreeks: sep 2018 - 2024
Modelcode: K52
Koppel: 143 Nm
Tankinhoud: 25 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Typenummer: 0L01
Opties en Accessoires:
12V aansluiting (0764), ABS Pro (05AC), Active Cruise Control (05DF), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Audiosysteem (0268), Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Centrale vergrendeling (0417), Comforttelefonie met uitgebreide Smarthphone Connectiviteit (06NS), Connected services, Cruise control, Dagrijverlichting (0202), Design uitlaat (019F), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Hill hold functie, Hoog windscherm (0553), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kleur wit, Koplamp Pro (0219), LED-verstraler (0562), LED achterlichten, LED koplampen, MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatiesysteem, Radio software (0395), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Volle kuip, Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion