Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TROPHY - 2024

Garantie: Ja
4681 Km
RACINGBLUE
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 141 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 05-02-2029

Deze mooie R 1300 GS staat bij ons in showroom Elst
Met nieuwe zijkoffers van BMW

Fabrieksgarantie tot 06.02.2029
Opties en Accessoires:
Zijkofferset, 12 Volt contactdoos, Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Anti diefstal alarm, Bandenspanningcontrole (RDC), Centrale vergrendeling, Comfort pakket, Diefstalalarmsysteem, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, Dynamic pakket, Dynamic Suspension Adjustement (DSA), Dynamic Traction Control (DTC), Electrisch verstelbaar windscherm, Hill Start Control, Hoge buddyseat, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Kruisspaakwielen, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED-verstraler, LED Achterlicht, Middenbok, MSR Motorsleepmomentregeling, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant GS Trophy, TFT Connectivity Display, Touring pakket, Uitlaat verchroomd, USB aansluiting, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvaten, Voertuig informatie Nederlands, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion