Nieuwsbrief:

BMW  R 18 B - 2021

Garantie: Ja
15233 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: aug. 2021 - 2025
Koppel: 158 Nm
Afmetingen (LxBxH): 256 x 97 x 140 cm
Tankinhoud: 24 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Aantal eigenaren: 4

Deze mooie R 18 Bagger komt te staan in onze showroom Elst.
Motor wordt nu eerst gepoetst.

Als u de motor wilt komen bekijken bel dan even voor een afspraak.

BTW verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp, Active Cruise Control, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Audio Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC), Centrale vergrendeling, Dagrijverlichting, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, First Edition, Hak teen schakeling, Hill Start Control, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Koplamp Pro, LED koplampen, Marshall Gold Series Stage 1, Metaalkleur, Motorbeschermbeugel, Navigatiesysteem, Pinstriping, Radio, Radio software, Special Edition, Stijlvariant Chrome, Tankdop afsluitbaar, Treeplanken, Uitlaat verchroomd, Valbescherming, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm, Witte LED-knipperlichten, Zijkofferset, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion