Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2024

Garantie: Ja
13191 Km
BLACK STORM METALLIC 2 (ZWART METALLIC)
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Koppel: 114 Nm
Afmetingen (LxBxH): 216 x 85 x 146 cm
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 227 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 28-06-2027

Full options XR, alle pakketten, verder uitgerust met M gesmede velgen, carbon voor- en achterspatbord, carbon kuipdelen, getint windscherm, kofferset en Akrapovic uitlaat.

Motor staat in de showroom van Apeldoorn

Btw is verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
ABS Pro, Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Getint Windscherm, Handprotectoren, Handvatverwarming, Hill Start Control, Keyless Ride, Kofferset, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), M Endurance ketting, Middenbok, Navigatievoorbereiding BMW, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Sportdemper, Touringpakket, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion