Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SL - 1995

Garantie: Nee
29211 Km
Rood
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
ducati - 900-sl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati 900 Superlight IV NR 677
Motor verkeert in een zeer frisse staat en loopt loepzuiver
Voorzien van sportdempers, prachtige sound !
Reeds technisch klaargemaakt, voorzien van de benodigde nieuwe onderdelen
Klaar voor directe levering !
De prijs is € 10.699,- 
Levering zonder garantie
Heeft u interesse in deze motor graag even telefonisch contact 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion