Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SS - 1990

Garantie: Nee
28027 Km
Rood-wit
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Uniek object: Origineel Nederlands geleverde Ducati 900 Supersport van 2e eigenaar afkomstig.
Dit model is van 1988 t/m 1990 geproduceerd, 2.000 stuks slechts.
Deze motor is geheel technisch aangepakt ! Grote service, nieuwe bandenset, nieuwe ketting/tandwielset, nieuwe brandstofpomp, nieuwe benzineslangen, carburateurs gereinigd en gesynchroniseerd enz.

Verder historie ; 
* Biggelaar getuned (in 2004, factuur aanwezig)
* Origineel papieren kentekenbewijs
* 2 originele sleutels + sleutellabels
* Instructieboekje
* Motor tijdschrift met een uitgebreid verslag over deze 900 Supersport
Indien u interesse heeft voor aankoop en/of bezichtiging neem dan even contact met mij op voor een afspraak !
De koffie staat klaar !

  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion