Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 S PIKES PEAK - 2017

43973 Km
TRICOLORE
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
ducati - multistrada-1200-s-pikes-peak
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 3042

Door ons geleverde, gebouwde en onderhouden Multistrada Pikes Peak
Special met zeer veel extra's
Tricolore spuitwerk
Full Termignoni uitlaat systeem
custom made zadel
en alle denkbare opties uit de Ducati catalogus.
12 maanden garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion