Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2018, 22406 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2018, 18327 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.985,- p/mnd klik hier
2018, 11800 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 22275 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPECIAL
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPECIAL
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 20543 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 10.375,- € 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 16162 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 10.795,- € 10.995,- p/mnd klik hier
2018, 22673 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2019, 8000 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100
DUCATI SCRAMBLER 1100
€ 9.390,- p/mnd klik hier
2019, 11567 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2019, 8800 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2020, 11692 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 SPORT PRO
€ 20.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion