Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER CLASSIC - 2016

Garantie: Ja
11965 Km
Geel
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
ducati - scrambler-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ducati Scrambler Classic ABS! 
6.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• Plezier en perfecte rij eigenschappen! 
• De Scrambler ervaring
• Tassen set
• bj. 2016
• 11.965 KM  
• Navigatie voorbereiding 
• Incl. volledige service beurt
• Windscherm  
• Sleutels compleet
• Boekjes compleet
• Financiering op maat
• 10 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop ) 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.

    Donderdag 10:00 / 17:00
    Vrijdag        10:00 / 17:00
    Zaterdag     10:00 / 15:00 

    Daarnaast werken wij op afspraak. 

    VBM Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @VBMmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion