Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET ABS - 2009

Garantie: Nee
24046 Km
GRIJS METALLIC
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Honda CB 600 F Hornet ABS


- Kenteken: 16-MD-PT
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 24046 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Motorinhoud: 599 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PC41E
- Vermogen: 75 kW / 102pk
- Ledig gewicht: 191 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)
- Uitneembare DB killer

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht


Nette Hornet met ABS
staat op zo goed als nieuwe banden
Akrapovic GP uitlaat (met uitneembare DB Killer)
originele uitlaat aanwezig!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Led achterlicht, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Uitneembare DB killer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion