Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET - 2008

Garantie: Ja
27406 Km
Goud,Zwart,Zilver
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schitterende goud metallic kleurig 600cc Hornet bieden wij aan met aantoonbare kilometerhistorie, windscherm, ABS en in een showroom conditie.
Geen 2e in deze originele mooie kleurstelling te koop.

Bouwjaar: 2008
Tellerstand: 27406
Sleutels: 2 originele 

Komt met 2 originele sleutels, boekjes aanwezig en ingevuld en facturen van onderhoud.

Extra's:
Alarmsysteem
Windscherm
Led verlichting

2024 Beurt gehad waarbij de vloeistoffen zijn vervangen.
Verder geheel in goede staat en onversleutelde motor.

Prijs €4290.-  inclusief:

-Gratis volle tank brandstof
-Gratis tenaamstelling
-Gratis 1 maand gratis verzekering

inruil, ja graag.

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion