Nieuwsbrief:

HONDA  FMX 650 - 2006

Garantie: Ja
28592 Km
Zwart, zilver rood
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
honda - fmx-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Honda FMX 650 funbike/tourmotor ideaal voor woonwerk of plezier ritten.

Slechts 37k gelopen kilometers en in goede staat van onderhoud.
Begin seizoen nieuwe olie en banden gemonteerd (michelin pilot road 4).

Extra's:
  • Acerbis handkappen
  • Oxfordhandvatverwarming
  • Dubbele MIVV dempers (met db killers)
  • Wheelstriping

Motor start en rijd zoals deze behoort te doen is door ons technisch nagekeken en goed bevonden.

Kortom deze FMX 650 staat klaar voor jou. Let op: Motor is in het echt mooier dan op de foto's ook de kleuren staan niet goed op de foto.
Neem nu contact op!

Prijs €3999.- incl 1 maand gratis verzekering (dekking naar keuze)
Inruil is mogelijk.

 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion