Nieuwsbrief:

HONDA  NT 700 V DEAUVILLE C-ABS - 2007

Garantie: Nee
36000 Km
Zwart
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
honda - nt-700-v-deauville-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Blijft een super betrouwbare tourmotor met cardan aandrijving.

De Honda NT 700 V Deauville met ABS.

Voorzien van extra brede vaste zijkoffers en een originele topkoffer in kleur.

Ook nog voorzien van een navigatiesysteem.

Helaas word deze motor niet meer gebouwd door Honda dit fijne rijdende V twin blok.

Zelf in 2020 aan laatste eigenaar verkocht toen had motor 34000 gelopen.

I.V.M  leeftijd en gezondheidsredenen de motor van hem teruggekocht.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Cardan aandrijving , Dual combined remsysteem, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, middenbok, Navigatie systeem, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion